Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te äidit joiden 10-15-vuotiaat pojat tällä hetkellä ulkona Leppävaaran seudulla!!

Vierailija
02.09.2006 |

Nyt kannattaisi terästää poikien mieleen että junaradalla ei leikitä. Asun ihan radan vieressä, ja harva se ilta 2-3 poikaa pelleilee ratakiskoilla niin että lähijunat ja Pendolinot joutuvat aina soittamaan torvea ja jopa pysähtymään. Toivottavasti pojille ei käy mitään, ja taitava junakuskit olla tällä hetkellä aika kypsiä poikien pelleilyyn. Tätä on jatkunut jo ainakin pari kuukautta.



Joten alueen äidit, ottakaapa pojat hiukan puhutteluun etteivät ole juuri teidän kullannuput jotka radalla pelleilevät. (Ikää en valitettavasti osaa tarkemmin sanoa koska en ole poikia nähnyt kuin matkan päästä ikkunasta).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen ollut jo puhelin kädessä, mutta sitten pojat ovat jo tiessään kun olen soittamassa. Huomaan poikien raiteillaolon yleensä vasta kun juna pilli viheltää, ja silloin pojat ovat usein jo juoksemassa pois.

Olen kanssa miettinyt että koska joku jää junan alle, sydän syrjällään kuuntelen aina junan vihellystä.

Vierailija
2/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyytäisin vaikka poliisia ottamaan yhteyttä lähialueen kouluihin ja puhumaan kouluissa asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan tässä katsella jos pojat ilmestyvät taas takaisin, soitan sitten heti.



ap (= myös nro 6)

Vierailija
4/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku oli laittanut kiven raiteille. Kaikki opet koulussa puhuivat luokillleen siitä, että ei saa näin tehdä + varoittivat leikkimästä raiteilla.

Vierailija
5/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain että huonostihan siinä voi käydä, vaikka tuskin kivet kovin helpolla junan ikkunaa rikkovat. Leikkivät kiskoilla ja tuntuvat välillä testaavan miten pitkään voivat raiteilla olla ennen kuin juna lähestyy. Täytyy kyllä sanoa että joka kerta hyppää sydän kurkkuun kun kuulen junan pillin äänen. :(



ap

Vierailija
6/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole koskaan ajatellut että se johtuisi siitä että joku leikkii raiteilla!!! HArmi ettei meiltä näe raiteille. Ap, seuraa nyt ikkunasta jos näet pojat ja soita poliisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä koneella, juna pysähtyi tähän eteen, uskokaa tai älkeää sieltä junasta hyppäsi 2 miestä taskulamppujen kanssa ja lähtivät juoksemaan poikien perään meidän parkkialueen läpi! Ja oikeasti, tämä ei ole provo!!



ap

Vierailija
8/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat nuoret kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kuvitella että junankuljettajilla on ollut hermot kireänä. Veljeni on konnari ja on monta kertaa kertonut miten pikkupoikien kiusanteot ahdistavat kuljettajia, pelkäävät että eivät pimeässä huomaan raiteille asetettuja " ansoja" tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi