Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee vai kahvi ?

Vierailija
09.09.2006 |

Ap juo vain teetä ja sitä paljon !

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä juon aika harvoin.

Vierailija
2/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kausia jolloin en juo kahvia lainkaan, mutta nyt taas olen alkanut juomaan.

Jos en juo päivittäin kahvia, en voi juoda sitä myöskään vain silloin tällöin, koska vatsa tuntuu menevän ihan kipeäksi ja sekaisin.



Nyt juon kotona joka aamu kupin, niin olen jo tottunut taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä juon joskus kylminä talvi-iltoina.

Vierailija
4/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavallisesta kahvista tykkää ollenkaan enää, vaikka vielä muutama vuosi sitten join sitä paljon.

Mutta kaikki kahvi-jäätelöt sun muut on mun herkkua..

Vierailija
5/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa, niin että teeltä ei voi välttyä. A nice cup of tea on siis ihana ja välttämätön yleensä ainakin muutaman kerran päivässä, ainakin jos koettaa olla sosiaalinenkin päivän mittaan.



Vaan aamu ei ala ilman hyvää, tummaa, vahvaa kahvia.

Vierailija
6/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä juon, mutta harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tuoksuu hyvälle, mutten pidä sen mausta.

Vierailija
8/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko valita, valitsisin teen. Ilman kahvia voisin kyllä elää jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän