Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi, kyllä oli pohjanoteeraus tuo Huuman, täs on mun äiti ja arvaa mitä?

Vierailija
02.09.2006 |

Pikkupoika kertomassa telkkarissa, että sen äiti menee baariin ja juo viskiä! Ei siksi, että ei äiti niin voisi tehdä, mutta miksi pojan on pitäny niistä telkkarissa kertoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi