Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Cactus hotel, Rodos?
25.08.2013 |
Mennään tuonne syyskuussa. Luin netistä arviointeja, ja lähinnä pisti silmään huoneiden remontoimattomuus. Ovatko jo saaneet huoneita remontoitua. Muitakin kokemuksia kuulisin mielelläni.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muistaakseni täti oli täällä 10v sitten. Se oli ainakin silloin kiva ja viihtyisä. Mutta täti on aika vaatimattomaan tottunut eikä valita muutenkaan, kunhan pääsee lämpöön. :)