Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, epäilen olevani narsissi.
Kommentit (7)
Mä olenkin eksoottinen orkidea tai sitten klassinen lilja, en osaa päättää... Molempia piirteitä musta löytyy
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap, olet nyt kukkemmillasi ja keltaisuutesi saa auringonkin kadehtimaan sinua?
Mut hei ei kukaan oikea narsissi pidä itseään sellaisena, ne ei sitä itse pysty näkemään. Joten pahaa pelkään, että saatat olla vaan ihan tavallinen voikukka. Tai onhan näin keväällä rentukoitakin, viihdytkö veden äärellä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, voisko kuluneempaa vitsiä ollakaan. Hah hah. Tosi aitoa naurua, huomasitko?
Alue: Aihe vapaa
Ja mä olen todellinen ruusu.