Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö vielä leipäkonetta?

Vierailija
11.05.2013 |

Otin omani jälleen käyttöön ja valmistan juuri valkosipulista oliivileipää. Se on todella hyvää!

Oma ohjeeni:

 

4dl lämmintä vettä

7dl vehnäjauhoja

2tl kuivahiivaa

1dl ruisleseitä

1,5dl kurpitsan-, seesamin-, pinjan- auringonkukansiemeniä tms.

2rkl juoksevaa Culinessea

2rkl voin makuista öljyä

3rkl mustia oliivirenkaita

2 valkosipulinkynttä

oreganoa

suolaa

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi