Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sumua / savua Espoossa
23.06.2013 |
Taivas ihan harmaana Matinkylässä - mistä mahtaa johtua? Kuinka laajalti näin on?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei haise savulta mut hetki sitten oli länkkärilläkin "pilviä". Jotain kummaa - mistään ei löydy tietoa tosiaan.
Ollut koko päivän välillä mennyt pois. Joku saastepilvi josta ei haluta tiedottaa. Ydinvoimala tms
Kivenlahdessa myös, äsken huomasin ensimmäisen kerran.
Alue: Aihe vapaa
Samaa ihmettelen minäkin, mistään en löydä mitään tietoa. Savulta ei mielestäni haise.