Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidit olette itsekkäitä!

Vierailija
11.05.2013 |

miksi äitienpäivää pitäisi juhlia? itse olette lapsenne tehneet ja sitten vielä kehtaatte vaatia itsellenne siitä jotain juhlapäivää? ei lapsettomatkaan vaaadi lapsettomien päivää, koska voivat itse asiaan vaikuttaa ja olisi NOLOA vaatia siitä itselle jotain juhlapäivää!

menkää äidit itseenne ja älkäää esittäkö mitään marttyyria, ketkä tekee kovin töitä lasten eteen ja ansaitsee huomiota äitienpäivänä, ITSE OLETTE LAPSENNE TEHNEET!

 

T. äiti joka ei äitienpäivää kaipaa, vaan kiitosta silloin, kun aihetta oikeasti on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olemme itse lapset tehneet :D Siksi äitienpäivää vietämmekin.

Vierailija
2/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta.

Onhan vanhoillapiioillakin karkauspäivä, jolloin kerjäävät munaa ja hamekankaita. Hävyttömän röyhkeitä ovat sinkuiksi jättäytyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:51"]

Paskapuhetta.

Onhan vanhoillapiioillakin karkauspäivä, jolloin kerjäävät munaa ja hamekankaita. Hävyttömän röyhkeitä ovat sinkuiksi jättäytyneet.

[/quote]

Mitä röyhkeää sinkkuudessa on?

Vierailija
4/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:45"]

miksi äitienpäivää pitäisi juhlia? itse olette lapsenne tehneet ja sitten vielä kehtaatte vaatia itsellenne siitä jotain juhlapäivää? ei lapsettomatkaan vaaadi lapsettomien päivää, koska voivat itse asiaan vaikuttaa ja olisi NOLOA vaatia siitä itselle jotain juhlapäivää!

menkää äidit itseenne ja älkäää esittäkö mitään marttyyria, ketkä tekee kovin töitä lasten eteen ja ansaitsee huomiota äitienpäivänä, ITSE OLETTE LAPSENNE TEHNEET!

 

T. äiti joka ei äitienpäivää kaipaa, vaan kiitosta silloin, kun aihetta oikeasti on.

[/quote]

Jaksaako joku lähteä oikeasti kommentoimaan näin väsyneeseen ja kehnoon provoon?

 

Vierailija
5/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:51"]

Paskapuhetta.

Onhan vanhoillapiioillakin karkauspäivä, jolloin kerjäävät munaa ja hamekankaita. Hävyttömän röyhkeitä ovat sinkuiksi jättäytyneet.

[/quote]

Mitä röyhkeää sinkkuudessa on?

[/quote]

Ei hanki parisuhdetta ja tee lapsia eli lisää veronmaksajia ja menestyjiä tähän yhteiskuntaan. Tähänhän vanhanpiianverokin aikanaan pohjasi.

No, toki nykyään on horoja jotka tekevät äpäriä. He kerjäävät kiitosta ja hamekankaita sekä helmi- että toukokuussa!

Vierailija
6/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on herännyt tänään aivan väärällä jalalla. Jaxuhali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä olen ihan itse lanseerannut äitienpäivän? Siistiä, en tiennytkään.

Vierailija
8/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja naistenpäivä se vasta turha onkin, miksi pitää itsekkäästi vaatia juhlapäivä yhdelle sukupuolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on lapsettomien lauantai, eli lapsetttomillekin löytyy oma päivä. 

Vierailija
10/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:45"]

miksi äitienpäivää pitäisi juhlia? itse olette lapsenne tehneet ja sitten vielä kehtaatte vaatia itsellenne siitä jotain juhlapäivää? ei lapsettomatkaan vaaadi lapsettomien päivää, koska voivat itse asiaan vaikuttaa ja olisi NOLOA vaatia siitä itselle jotain juhlapäivää!

menkää äidit itseenne ja älkäää esittäkö mitään marttyyria, ketkä tekee kovin töitä lasten eteen ja ansaitsee huomiota äitienpäivänä, ITSE OLETTE LAPSENNE TEHNEET!

 

T. äiti joka ei äitienpäivää kaipaa, vaan kiitosta silloin, kun aihetta oikeasti on.

[/quote]

 

Minä taas ajattelen päivän niin että muistan äitiäni ja mummoani. Eikä sen tartte olla notkuva ruokapöytä vaan kimppu kukkia ja läsnäolo.

Lapsesta saakka on ollut mukava tehdä vanhempia iloisiksi pienellä lahjalla ja olla vaan päivä yhdessä.

 

Nyt kun minulla on omia lapsia niin minusta on mukavaa kun lapset antaa itse tekemiä kortteja ja lahjoja ja teemme jotain yhdessä.

 

Ei mitään päiviä "tartte juhlia" mutta onhan se onni jos on mahdollisuus juhlia arjessa jotain juttua. Se on oman pään sisäinen asia miten juhlii mitäkin asiaa. Onko koulun lopettaminen juhla? Onko juhannus keskikesä vai ihan sama.

Ei kaikki juhli joulua tai synttäreitäkään. Mutta saa niitä juhlistaa, eikä sen tartte olla suureellista vaan minusta se juhlistaminen on parasta kun se tulee sydämestä.

 

Minä ainakin tykkään että minulla on mummoja ja isomummoja joita huomenna voi kahvittaa. Ihan vaan olla lähellä ja hymyillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä!

  Mä en todellakaan äitienpäivänä kaipaa mitään ylimääräistä/erikoista. Siinähän se on päivä muiden joukossa. Ei sitä tulisi meillä juhlittua, jollei se olisi lapselle tärkeää, että saa antaa sen oma tekemän kortin. Muuta en tarvitsekaan :) Musta on ihan järjetöntä, kuinka äidit tekevät kauhean listan, mitä haluavat lahjaksi, minne pitää mennä syömään, kuka tekee ruoan. Oikeasti, jos näiden äitien on pakko tehdä vuoden muina päivinä ruoka, kun kukaan muu ei osaa, olisihan sen miehen voinut valita paremminkin. Mun äitiys ei ainakaan ole jokapäiväistä työtä, mieskin osaa. Voin pitää vapaa päivän ihan milloin haluan!

Vierailija
12/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivän merkitys oli ihan toinen kymmeniä vuosia sitten, kun se saattoi ihan oikeasti olla vuoden ainoa päivä, jolloin perheen äiti sai jäädä aamulla sänkyyn odottamaan aamukahvia. Se kahvinkeittokaan ei ollut sitä, että napsaistaan kahvinkeitin päälle vaan ensin viritellään tulet hellaaan ja sitten haetaan sangolla vettä kaivosta.

Minun lapsuudessani meillä kotona ei ollut muita mukavuuksia kuin sähkö, vesikin tuli sisälle ja lähti ulos sangoissa. Pyykinpesu se vasta raskasta olikin ja jouduin olemaan siinä äidin apuna. Ekaluokalla ollessani äiti lähti osapäivätöihin, mutta siitä huolimatta hän teki kotona kaikki kotityöt kuten ennenkin. Miehet eivät siihen aikaan vielä puuttuneet kotihommiin tai lastenhoitoon millään tavalla.

Meillä äitienpäivänä panostetaan parempaan ruokaan kuin normaalisti, kakunkin teen monesti itse. Joskus saan kukkia ja joskus lahjojakin, mutta onnittelut saan joka vuosi. Itse kiitän lapsiani siitä, että saan olla juuri heidän äitinsä. Sitä en ymmärrä, miksi joitain niin kovasti kismittää toisten perheiden äitienpäivän vietto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi kuule, minä olen lanseerannut kaikki nimipäivät, myös toiset nimet, juhlille. Keksin ainakin kerran kuussa jonkun kakkukestin aiheen. Ihanaa juhlistaa kaikkea. Laittaa pöytään vähän hienompaa tarjottavaa ja kuppia ja kukkia. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
14/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:45"]

miksi äitienpäivää pitäisi juhlia? itse olette lapsenne tehneet ja sitten vielä kehtaatte vaatia itsellenne siitä jotain juhlapäivää? ei lapsettomatkaan vaaadi lapsettomien päivää, koska voivat itse asiaan vaikuttaa ja olisi NOLOA vaatia siitä itselle jotain juhlapäivää!

menkää äidit itseenne ja älkäää esittäkö mitään marttyyria, ketkä tekee kovin töitä lasten eteen ja ansaitsee huomiota äitienpäivänä, ITSE OLETTE LAPSENNE TEHNEET!

 

T. äiti joka ei äitienpäivää kaipaa, vaan kiitosta silloin, kun aihetta oikeasti on.

[/quote]

Vähän tylsää lapsille, jos eivät saa askarrella korttejaan ja leipoa kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt vielä kaiken maailman Runebergin päiviä jne. Jengi on jo kuollutta ja silti vielä haudan takaa marttyroi että PLIIIS liputtakaa mun kunniakseni...

Tai joulu, se on kyllä pahin. Jeesus siinä ruinaamassa että nyt paistatte kinkkua ja laitatte krääsää sisälle raahattuun kuuseen minun kunniakseni, luulisi että sillekin olisi riittänyt kun aiheesta kiitetään, esim. kun muutti veden viiniksi. Että vielä parintuhannen vuoden jälkeenkin jaksaa tehdä itsestään numeroa.

Vierailija
16/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 10:33"]

Ajatelkaa nyt vielä kaiken maailman Runebergin päiviä jne. Jengi on jo kuollutta ja silti vielä haudan takaa marttyroi että PLIIIS liputtakaa mun kunniakseni...

Tai joulu, se on kyllä pahin. Jeesus siinä ruinaamassa että nyt paistatte kinkkua ja laitatte krääsää sisälle raahattuun kuuseen minun kunniakseni, luulisi että sillekin olisi riittänyt kun aiheesta kiitetään, esim. kun muutti veden viiniksi. Että vielä parintuhannen vuoden jälkeenkin jaksaa tehdä itsestään numeroa.

[/quote]

  Pakko sanoa, että samaa mieltä olen tästäkin. Heti kun vaan lapset on tarpeeksi isoja, niin meillä loppuu kyllä joulun viettokin! Mä olen jo n. 15-16 vuotiaana ollut sitä mieltä, että joulua turhempaa juhlaa ei olekaan, että kyrpi kun vanhemmat pakottivat juhlimaan joulua! Oli sitten pakko muuttaa 16v pois kotoolta, ettei tarvinnut osallistua siihen pakkopullan viettoon. Nyt lapsien takia sitä on pakko viettää, mutta onneksi aika kuluu nopeasti ja se juhla on vain kerran vuodessa.

  Eikä tämä teksti ole edes provo, vaan olen ihan tosissani.

Vierailija
17/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien päivän historia juontuu kuules siitä, että Yhdysvalloissa erään naisen poika rupesi äitinsä kuoleman jälkeen miettimään äitien tärkeää asemaa yhteiskunnan teollistumisessa ja lastenkasvatuksessa, ja halusi muistaa kaikkia äitejä ja muistuttaa näiden aseman tärkeydestä. Suomeen tämän perinteen toi eräs kansakoulun opettaja (mies). Eli ei ole yksikään äiti vaatinut itselleen omaa päivää!

Sen sijaan lapsettomathan ne vasta ovat vaatineetkin omaa päivää itselleen, että hekin saisivat joskus juhlia itseään!!! Ja sitä vietetään tänään, lapsettomien lauantai.

 

 

Vierailija
18/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHHAAAA!!!! Tais pilkka kolahtaa omaan nilkkaan!! Lapsettomathan nimenomaan vaativat itselleen omaa lapsettomien päivää, koska äideille ja isille oli omat päivät - noloa tai ei. Eikä muuten läheskään kaikki voi lapsettomuuteensa vaikuttaa.

Vierailija
19/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kaikki ihmiset ole enemmän tai vähemmän itsekkäitä ja suurin osa enemmän. olen tavannt elämäni aikana joitakin mielestäni mielettömän epäitsekkäitä ihmisiä. oman isän veli yksi sellainen.

 

mutta 99,9 prosenttia ihmisistä on sairaan itsekkäitä: oma suu ja napa ja elämänlaatu on ensimmäinen ajatus!!!

Vierailija
20/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaatii itselleen jotain? Vai eikö ihminen saa toivoa jotain erityistä itselleen?

 

Miksi ihmeessä puhutaan taas siitä että MINÄ TAHDON näin ja sitten arvostellaan mitä muut tahtoo. Miksi sinua sitten ei voi arvostella?

 

Ihan käsittämätön ketju. Taitaa taas joitain kiukuttaa vaan tuleva sunnuntai. Tiedetään ettei mitään saa niin asennoidutaan niin ettei sillä ole mitään väliä koska muuten itse pettyy. Jos rakentaa muurin jonka takaa vaan huutelee muille jotain niin se varmaan helpottaa omaa oloa? Varmaan miehellesikin huokailet että on se niin hyvä ettet mitään minulle hanki tai tee koska minähän en ole sinun äiti.. No, kysymys kuuluu miksi se sinun lapsi sitten ei tee koska senhän "hommaa" se on äitiään sitten korottaa jakkaralle! ;)

 

Kyllä on vaikeaa eräiden muistaa äitejä, eihän sen päivän idea olekaan että itse tekee itselleen.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän