Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Kuinka usein miehelläsi lerpahtaa kesken tositoimien?

Vierailija
23.06.2013 |

Seisooko ensin jäykkänä, sitten yllättäen löystyen? Vai eikö nouse kukoistukseen ollenkaan?

Vaiko aina panovalmis seiväs?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:01"]

Hetivalmis seiväs, eikä koskaan ole kesken lerpahtanut. Ja pysyy juhlakunnossa aina tarvittavan pitkään ja ottaa uutta matsia vaikka heti.

[/quote]

No nyt! Nyt on Mies linjoilla. Vaimosi on varmasti tyytyväinen. Voi jestas. 

 

[/quote]

Kyllä minä tuon ihan naisena kirjoitin miehestäni :) En edes tiennyt, että tuo olisi jotenkin poikkeuksellista. No, täytyypä sitten tosiaankin olla tyytyväinen :D Kyllä mulla kisakunto loppuu enemmin kuin miehelläni.

Vierailija
2/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:01"]

Hetivalmis seiväs, eikä koskaan ole kesken lerpahtanut. Ja pysyy juhlakunnossa aina tarvittavan pitkään ja ottaa uutta matsia vaikka heti.

[/quote]

No nyt! Nyt on Mies linjoilla. Vaimosi on varmasti tyytyväinen. Voi jestas. 

 

[/quote]

Kyllä minä tuon ihan naisena kirjoitin miehestäni :) En edes tiennyt, että tuo olisi jotenkin poikkeuksellista. No, täytyypä sitten tosiaankin olla tyytyväinen :D Kyllä mulla kisakunto loppuu enemmin kuin miehelläni.

[/quote]

musta toi olo lähinnä ironinen kommentti :) voi jestas

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toisinaan ja ottaa mulla luonnolle kovastikin. Mies vasta 38v ja tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Haluaisin kunnon panoa kovastikin, mutta fiilikset menee jos ei pysy kuosissa.

Ennen ei ollut näitä ongelmia ja hommailtiinkin kun kanit. Mies on lihonut huomattavasti ja se lienee syy tähän tilanteeseen. Sanoo ettei vika ole minussa, mutta silti ahdistaa, kuten tuo ylipainokin :(.

Muuten ihan loistava mies ja isä.

Vierailija
4/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun dildo on aina kovana, en tarvitse poikaystävä orgasmin saamiseen.

Vierailija
5/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasidildot on parhaita, ei ole haitallisia kemikaaleja kuten oli iltalehdessäkin juttu lyhyt aikaa sitten ne muovisilikoniset sisäktää jotain kemikaalia joka imeytyy ihoon ja voi aiheuttaa hormonihäiriöitä mm. haluttomuutta, googlatkaa! ja lasista voi lievästi kuumentaa tai viilentää (ei kuitenkin liian usein ja liian korkeisiin lämpötiloihin tuskin sinne sisään on tarkoitettu laittamaan kuumaa tai kylmää) ja lasinen kestää hyvin ei tarvitse pelätä sen putoilemista ja muuta.

Vierailija
6/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koskaan lerpahtanut kesken ja vain kerran kesti hetken ennenkuin oli valmis hommiin.

Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja ikää miehellä melkein 50v.

Hyvälle olen tottunut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:11"]

Ei ole vielä koskaan lerpahtanut kesken ja vain kerran kesti hetken ennenkuin oli valmis hommiin.

Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja ikää miehellä melkein 50v.

Hyvälle olen tottunut ;)

[/quote]

Mä haluan samanlaisen miehen!!!!!
Polttaako miehesi? Juoko paljon alkoholia? Ei varmaan... Vissiin hyvässä kunnossa?

Olen kateellinen :/

Vierailija
8/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpahtaa jos alan puhua kasvatusmurheista. Olen ottanut opikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, on nykyään niin harvoin siihen aikaa ja voimia, että kyllä sitten kun päästään asiaan, mennään loppuun asti.

Vierailija
10/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lerpahtanut koskaan, homma hoituu aina kun olen siihen suostuvainen. Ikääkin miehellä tosin vasta reilu 30v. mutta yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta eli lievää kyllästymistä saattaisi jo odottaa. Vaan eipä ole sellaista näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Harvoin nousee lainkaan ja lähes joka kerta loppuu lyhyeen. Mies ei polta eikä juo. Ei myöskään suostu lääkäriin.

Vierailija
12/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v mies ja minulla on kerran lerpahtanut kesken (vaimon kanssa ollaan oltu jo 18 v yhdessä). Olin tuolloin kyllä väsynyt ja stressaantunutkin, ehkä se vaikutti asiaan. Tilanne oli kuitenkin niin hämmentävä että uuteen intoon ei penistä enää siihen sessioon saanut. Sen jälkeen peli on kuitenkin taas toiminut kaikilla yhdyntäkerroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kertaakaan lerpahtanut, mutta varmasti sekään ei ole kaukana sillä hän polttaa tupakkaa.

Ja sen olen kyllä vuosien saatossa huomannut, että ei se jöpötä enään niin terhakkaana ja kovana kuin esim. 10 vuotta sitten... ja syynä tupakka!

Vierailija
14/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetivalmis seiväs, eikä koskaan ole kesken lerpahtanut. Ja pysyy juhlakunnossa aina tarvittavan pitkään ja ottaa uutta matsia vaikka heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:01"]

Hetivalmis seiväs, eikä koskaan ole kesken lerpahtanut. Ja pysyy juhlakunnossa aina tarvittavan pitkään ja ottaa uutta matsia vaikka heti.

[/quote]

No nyt! Nyt on Mies linjoilla. Vaimosi on varmasti tyytyväinen. Voi jestas. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan