Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidit olette itsekkäitä!

Vierailija
11.05.2013 |

miksi äitienpäivää pitäisi juhlia? itse olette lapsenne tehneet ja sitten vielä kehtaatte vaatia itsellenne siitä jotain juhlapäivää? ei lapsettomatkaan vaaadi lapsettomien päivää, koska voivat itse asiaan vaikuttaa ja olisi NOLOA vaatia siitä itselle jotain juhlapäivää!

menkää äidit itseenne ja älkäää esittäkö mitään marttyyria, ketkä tekee kovin töitä lasten eteen ja ansaitsee huomiota äitienpäivänä, ITSE OLETTE LAPSENNE TEHNEET!

 

T. äiti joka ei äitienpäivää kaipaa, vaan kiitosta silloin, kun aihetta oikeasti on.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon pitäisi olla "äidit olemme itsekkäitä". Jaxuhali todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi