Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löysin sellaisen jenkkisängyn jonka ostaisin jos olisi varaa.

Vierailija
21.01.2013 |

Yleensä niissä on niin rumat kankaat, mutta eilen näin mainoksen jossa kotimaisiin sänkyihin saa itse valita kankaan. Yleensä en tykkää marimekon kankaista, mutta niistä löytyi yksi pinkki jossa jotain kiekurakuviota, aika hieno!

Nyt vaan kun repis pari-kolme tonnia ylimäärästä nii pääsis mamma sänkykaupoille. Pääty ja penkki tietty kans pitäis olla sitä samaa kangasta.

Nyt vaa sitte sitä lottovoittoa odotelles, nukutaan tavallisella joustinpatjalla selkä kipeenä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

futonia. Hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
2/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein ettiä se nimikin. Saa kai sitä ihmisellä olla unelmia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyihin voi ostaa/itse ommella nk. helmalakanan. Lakana tulee sänkyyn petauspatjan alle, ja ulottuu (jos niin haluaa) maahan saakka. Tuolla tavoin saa sänkyyn vaikka minkälaisen kuosin. Oman maun mukaan voi olla vähän hörhelöä mukana tai sitten pelkistetty malli.



http://www.casashop.fi/images/Kuvat/Lennol/uudet/kiisu_harmaa_helmalaka…



http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/pr/84-39/84-3926b…

Vierailija
4/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan nyt kiinnostaa se koko sängyn kangas, ja samaa materiaalia pääty, oon suunnitellu että askartelis itse sellaisen päädyn, joskus telkkaris nähny ku ne sisustusohjelmissa tekee. Mut en tiedä osaisinko kuitenkaan tehdä.

Vierailija
5/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on USAsta tuotu "oikea" jenkkisänky ja se on aivan älyttömän hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän