Lue keskustelun säännöt.
Kävikö kukaan Disney on Ice -jääshowssa?
Kommentit (2)
Hyvin tehty, sujuva ja tarpeeksi mielenkiintoinen, että jaksoi lapsetkin keskittyä. Plussaa selkeästi kuuluneista lauluista ja repliikeistä.
Ekaa kertaa oltiin, äiti ja lapset 4 ja 8 v, kaikki tykkäsivät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan ok. Ei ihan niin hyvä kuin ollut joskus aiemmin. Siinä oli joku halloween juttu, jossa ainakin meidän lapsille (osalle, 4 ja 6 v:lle) oli liian pelottavia.