Lue keskustelun säännöt.
MInulla on niin ikävää porkkanaraastetta =(
12.01.2013 |
En ole syönyt sitä seitsemääntoista vuoteen.. Enkä voi varmaan ikinä enää syödäkään =(
Tai no, jos on sairaala lähellä....
Allergiat on niin pyllystä.....
Onneksi voin porkkanaa syödä kypsennettynä sentään, pieni lohtu....
Mutta aina välillä iskee kaipuu, hienoksi raastettua porkkanaa, joukkoon ananaspaloja ja apelsiinia, raikasta ja hyvää....
Kommentit (4)
porkkanat maistuu nykyään niin tunkkaiselle. Ei löydä helposti hyviä porkkanoita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuvaa juuri sitä, mitä minä tunnen porkkanaraastetta kohtaan :D
Olen pahoillani kirjoittajan allergiasta,
vaikka otsikko huvittikin.
porkkanat maistuu nykyään niin tunkkaiselle. Ei löydä helposti hyviä porkkanoita.