Lue keskustelun säännöt.
Oma protestini roskajournalismille vrt. William ja Catherine
08.12.2012 |
En aio kommentoida(/ klikata auki yhtäkään avausta tällä suomalaisella keskustelupalstalla, jos arvelen sen sivuavan hoitajan tragediaa Briteissä.
Mulle riittää tämä haaskalintujournaismi NYT!
Tulkaa mukaan.
Kommentit (3)
Kuka on nyt kuollut? Saitko se potkut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siellä on kovat oikeudenkäynnit meneillään tällä hetkellä. Lehdistö vrs tavallinen ihminen. Tai no ´jos Hugh grant ja Ka5te mc Cann on tavallisisa ihmisiä?
Kyllä mää nyt en tykkää
Helpompi poikotoida kuin todella tehdä mitään.