Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IKI-gallup: Kaikista karmein kokemuksesi Lontoosta?

Vierailija
21.01.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on upea, ihana, eläväinen kaupunki!

t. kuudesti käynyt



ps. Pariisi sen sijaan haisee, on ruma ja töykeä

Vierailija
2/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ekalla kerralla satuttiin sinne pommi-iskupäivänä ja koko kaupunki oli täysin jumissa. Hyvät muistot jäi reissusta silti.



Yhdellä käyntikerralla oli metrolakko, mutta se oli pientä, taksijonotkaan ei olleet mitkään mahdottomat.



Ihana kaupunki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerättiin kaverin kanssa kaikki kämpässä olevat kolikot ja lähdettiin ostamaan jotain ruokaa. Ulkona paistoi aurinko tosi kirkkaasti, en tiennyt mikä viikonpäivä tai kellonaika on ja sitten sain jonkinlaisen epilepsiakohtauksen, en pystynyt liikkumaan tai liikuin sillai hidastetusti ja ponnistelin kamalia voimia vastaan. Kaveri ei huomannut mitään, oli kyllä itsekin ihan sekaisin. Siihen loppui juominen.

Vierailija
4/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika kallista (erityisesti Lontoon city-alueella).

Koko lomaviikon satoi ja oli koleaa (Lontoo on tunnettu huonosta säästä).

Vierailija
5/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä Millenium Lodge. Vittu mikä mesta.