Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teilaatteko valmis-Naan-leivän?

Vierailija
29.01.2013 |

Vai sopisiko se herkutteluherkuksi, jonka sit vois tarvittaessa tunnustaa salasyömiskohteekseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se esipaistettu ei todella mitenkään vastaa sitä, mitä ravintoloissa saa. Mutta sen verran sympatiaa ap:lle, että se oli eksäni herkutteluleipä.

Vierailija
2/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teilaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muistanut sanallistaa tätä kysymystä aivoistani näytölle...

Vierailija
4/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku ja koostumus eivät vastaa aitoa.



Olen mielummin syömättä moista.



Vierailija
5/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen naan-leipä valmistuu vain tandooriuunissa. Eli vaikka kuinka tekisit itse taikinaa ja valmistaisit sähköuunissa, kunnollista siitä et saa.

Vierailija
6/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea naan-leipä on tietenkin paljon paljon parempaa, mutta ne valmisnaanit menee kyllä hyvin jos ei kuvittele niiden olevan naan-leipiä vaan kunhan nyt jotain lättyjä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu tortillojen kanssa. Itse tehtynä 1000 kertaa parempia.

Vierailija
8/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelleen tietoa mista vois osta naan leipä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla muka ole omaa tandoori-uunia kotona?

Niin kauan kuin meillä EI ole tandooriuunia, valmis naanit kelpaa oikein hyvin. Itse tekemällä normaaliuunissa kun ei kuitenkaan saisi sen aidompaa tavaraa.

Vierailija
10/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää syödä salaa, sen teilaan. Minusta se esipaistettu ei ole naan leipää nähnytkään, joten en osta toiste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun rakas ikivanha naan-avaukseni on kokenut upituksen kunnian! Hitto, tällä hetkellä alakaapin valmisnaan-varastoni ammottaa tyhjyyttään. Menisköhän taas ostamaan? Kyllä! Kyllä se on mentävä!

Vierailija
12/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin juuri Lidlistä ja oli hyvää! Täytyykin hakea tänään lisää. Kiitos ap muistutuksesta!

Tiukkapipoiset voi olla ilman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostettiin ja grillssä lämmitettiin, ei huono!

Vierailija
14/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa aitoa naan-leipää paikallisesta intialaisesta ravintolasta, ehkä löytyy nepalilaisestakin.

Olen kokeillut kaupan leipää, toimii sekin mutta makua ei voi verrata aitoon naan:iin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teilaa vaan mikroon laitan, ja margariinia päälle. Jos haluan oikeasti hyvää, menen ravintolaan.

Vierailija
16/16 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teilaan. Ostin juuri Cittarista Patak's-merkkistä leipää ja söin: sehän oli hyvää eurooppalaistyylistä leipää, pitkälti Pågenin leipien makuista - mutta sellaisena ei naan-leipää nähnytkään. Sen kutsuminen naan-leiväksi on kyllä loukkaus sekä naan-leipiä että sinänsä hyvää tuotetta kohtaan.

Toiselle kysyjälle (viesti 8/15) vastauksena: etnisistä kaupoista ja leipomoista saa usein tuoretta, oikeaa naan-leipää. Parempaa ja edullisempaa kuin markettien valmisleivät.