Kävelet eteisessä/tuulikaapissa. Sukkiesi pohjat kastuvat. Mikä on ensimmäinen tunteesi/ajatuksesi?
Kommentit (11)
Inhoon astua märkään, varsinkin sukilla. Varmaan minäkin sanoisin "voi vittu". Sitten menis sukat vaihtoon. Miehelle turha enää nalkuttaa asiasta, vauvaa ei voi vielä syyttää. Tai voihan se olla omakin vika ;)
Ja syvä huokaus perään, sitten kuivat sukat sadatta kertaa jalkaan saman päivän aikana :)
Meillä kengät laitetaan aina eteisen matolle sulamaan/kuivumaan, muuta paikkaa ei ole. Näin siis normioloissa, (vähäinen) lumi sulaa siihen. Jos on oikein märät, viedään suihkukoppiin.
Pitäisi osata jo välttää siitä menemistä...
Meillä on koira jonka tassuissa ja turkissa tulee lunta sisälle kolme kertaa päivässä. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Olen tottunut siihen että joskus sukat kastuvat. Jos se enemmän harmittaa jostain syystä, pistän sisäkengät jalkaan.
mutta usein ottaa päähän kun joku on käynyt suihkussa ja ei ole kuivannut lattiaa ja olen menossa vessaan ja lattia märkä.
Varmaan sama tunne kuin aloittaja tarkoitti.
jos on villasukat niin vien patterille jos tavalliset niin heitän pyykkikoriin.
miksi heillä ei ole kuten meillä. Meillä on matot, joilla sulanut lumi ja kura eivät kastele sukkia. Tuulikaapissa kuramatto: http://www.verhomatto.fi/laatumatto/kuramatot/astro-turf/id/410-014-HP-… tosin musta.
Ja eteisessä sisalmatto: http://1.bp.blogspot.com/-1IEriMNE9rU/TjqTVVOSqRI/AAAAAAAADCM/cR05JrV6R…
Kumpikin näistä matoista suojaa lattiaa, keräävät lian ja roskan kengistä eivätkä kastuttuaan kastele sukkia.
Ärsyttäää oikeastaan ne taloudet missä aina eteisessä liikuttaessa ksukat kastuu ja kaikki roska kulkeutuu ympäri kämppää, kun halutaan vaan näyttää "hieno" laminaatti...
Hävettää ihan myöntää, mutta ekana tulee mieleeni: "voi vittu" :D