Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos naapurin mies ehdottaisi pihalla pikapanoja pölkupyörävarastossa?

Vierailija
20.01.2013 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ajattelisin hänen olevan vähän mauton.

Vierailija
2/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies on yli 70-vuotias eläkeläinen, jonka vaimo on ihan kopsakassa kunnossa ikäisekseen. Lisäksi meidän pyörävarasto on ulkona oleva lämmittämätön koppi, joten siellä on yhtä kylmä kuin ulkona.



Pikapanot jättäisin siis väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurinmies on niin porno. Suostuisin salamana.

Vierailija
4/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 70-vuotias, muutama vuosi sitten avioitunut, ajattelisin vaan, että nyt se muija on sitten kuivahtanut. Ja vähän miettisin tota pyörävarastoa.. että on alkavaa dementiaa kun tää on kuitenkin omakotitaloaluetta (ja harvaa), että tuollasia varastoja vaan ei oo täällä.



Vierailija
5/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vitsiä huonona, mutta antaisin anteeksi. Jos se vaan jatkaisi, loukkaantuisin varmaan ennen pitkää.

Vierailija
6/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin seksihulluna tai pahasti puutteessa olevana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kysyisin, olisiko aikaa ihan kunnon sessioon minun pehmeässä pedissäni... (Se kylmä rojua pursuava varasto ei oikein houkuttele...)

Vierailija
8/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kummallakaan ei ole polkupyörä varastoa. Klapivarastonkin hylkäisin siltä seisomalta. Tulis vaan tikkuja perseeseen ja vielä huonolla tsägällä myyräkuume.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täh??? Miettisin onko naapuri seonnut, pitäiskö hälyyttää valkotakit...



Jos päätyisin siihen, että se on ihan terve, käskisin sen vetää käteen ja häipyisin.

Vierailija
10/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla aika vaikea lausua tuo pÖlkUpyörävarasto, että aivoinfarkti ainakin pitäisi poissulkea.



Jos ei enempää sammaltaisi, olettaisin kai, että Tourette tai muu vastaava voi aiheuttaa asiattomien juttujen tahattoman päästämisen suusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut naapurit huomaisi mitään.

Vierailija
12/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 80v papparainen vaipoissaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osannut vastata mitään. Vaan poistuin tuohtuneena paikalta.



Nykyään se kännipäissään kärttää pusua. Semmoinen kamala kaljamaha äijä, harvahammas. Samoja ikiä ollaan ja vaimonsa on ihan kiva naapuri.. Miestä pitää varoa, kun miellään istuu vieressäni ja laittaa käden reidelle yms

Vierailija
14/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuisi kuka naapuri, tässä kerrostalossa kun niitä on aika paljon ja kaikkia en ole edes nähnyt. Ne pari joiden kanssa olen muutaman sanasen vaihtanut, taitavat olla liian kilttejä ehdottaakseen mitään tuollaista. En usko että tulisi mitään villiä, kiihkeää sessiota heidän kanssaan, ja sellaistahan tuollaisen pyörävarastoseksin tulisi mielestäni olla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla ei kellään ole polkupyörävarastoa ja kaikki "naapureitten" ukotkin on vanhoja kurppia, joten kyllä todella ihmettelisin jos joku moista tulisi ehdottamaan.. :D :D

Vierailija
16/16 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Meidän naapurit on niin huonoa matskua, että ei niille irtoa piparia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi