Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työtoverin lause tänään "lopeta se urputtaminen"
26.11.2012 |
Mailissa siis. Täytyy myöntää että loppupäivän olen kyllä ollut tosi hämilläni. Ihminen jota näen 1-2 kertaa kuussa vastaa kysymäänsä ohjeeseen näin.
Mitä sinä tykkäisit jos sulle vastattaisiin näin?
Kommentit (2)
käskisin sen imee munaansa. Käytän muutenkin tuota lausetta töissä, sopii moneen tilanteeseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Menisin sanomaan että meilissäsi oli epäasiallista kieltä ja että toivottavasti pystyt jatkossa olemaan ammattimaisempi. Jos ei auta, puhun esimiehelle.