Lue keskustelun säännöt.
Lapsesi suosikkitalviurheilulaji?
Kommentit (6)
Minulla ja miehellä tuo surullisen kuuluisa penkkiurheilu...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsellä hiihto, miehellä varmaan kävely, jos pakko mennä ulos
Minä: sama
Mies:? ei oikein välitä mistään varsinaisesta talviurheilusta, mutta käy lenkillä myös talvisin ja mieluusti myös kävelyllä.
Miehellä laskettelu (ehkä pojallakin). Minulla ei mikään, tai korkeintaan pieni kävely aurinkoisella säällä.
kuopuksella murtomaahiihto, minulla laskettelu ja miehellä lumityöt.
miehellä hiihto.
Minulla penkkiurheilu:/