Lue keskustelun säännöt.
Käsittämätön tuo kotityöketju.
25.01.2013 |
Jos mies on aidosti sitä mieltä, että kotityöt hoituvat lapsiperheessä 15 minuutissa, (eli imurointi ja yksi ruoka) ja vaimon selitysten jälkeenkin mies on edelleen sitä mieltä että vaimo ei tee kotona mitään, miten te oikein näyttäisitte miehelle sen, mitä kaikkea siellä pitää tehdä?
Keskustelu on jo käytetty keino, sitä ei saa käyttää. Jotain muuta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla