Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen kyselee

Vierailija
21.12.2012 |

Tilanne on tämä: Parisuhteessamme oli pieni "kriisi" ja sovimme puolisoni kanssa olevamme tauolla sen aikaa että saisin itse selvittää asian ja tehdä päätökseni. Puolisoni halusi että mietin rauhassa asiaa.

Olin jo aivan varma että haluan yrittää pelastaa/parantaa parisuhdettamme, mutta toinen osapuoli ilmeisesti ei, vaikka kovasti minulle vakuutteli että haluaa jatkaa suhdettamme ja mennä kihloihin ym.

Oli tämä puolisoni sitten kuitenkin ruvennut kyselemään täällä netissä "ikäerosta" ja "kaverin parhaasta kaverista" ja kertonut avoimesti tunteistaan häntä kohtaan. Kaiken lisäksi "exänä" esiintynyt.

Kysyttyäni asiasta hänen selityksensä on vain "mitä väliä mitä nettiin kirjoitan?"... Jotenkin tuntuu että luottamus mennyt täysin enkä tiedä miten pitäisi edetä. Oli pakko pakata jo samana iltana hieman kamoja mukaan ja mennä kaverille yöksi ettei tule mitään raivopuuskia.

Miten muut on mieltä, pitäisikö unohtaa koko "nettiin kirjoittelu homma" vai onko muiden mielestä väliä sillä mitä tai miten toisesta tänne kirjoittelee?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä on yksi yhteinen lapsi, alle 1v. Jotenkin jäi pa#kan maku suuhun että pelattaisiin toinen osapuoli pelaisi vain aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla