Lue keskustelun säännöt.
mitä ylle yäkerhoon/baariin tähän aikaan vuodesta?
08.09.2012 |
kaveri ehdotti minimekkoa ja korkkareita, mutta en sit tiiä.. ite mietin pillifarkkuja ja sit semmosta sopivasti ihoa myötäilevää paitaa(tummansininen), jossa n.puolipitkät löysät hihat. Aika epäselvän kuvan tosta selityksestä varmaan saa, mut noinniinkun yleisesti onko liian tylsä/arkinen baariin? En oo kuitenkaan ihan isku/tyrkky mielellä menossa sinne..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ihmiset enää pukeudu mihinkään ns. paremmin, mikä on vähän tylsää.