Lue keskustelun säännöt.
mika on suositus autossa istumisessa, eli kannattaako noin 3 vuotiasta pitaa istuimessa auton etupaikalla, vaikkakaan turvatyynya ei ole? kasvot menosuuntaan siis.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alle 135cm pitkien lasten pitäisi olla turvaistuimessa tai korokkeella auton turvavöissä.