Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan että onko K-supermarketeissa vielä hintatakuuta? ov

Vierailija
15.09.2006 |

Ottaa niin päähän kun lapsemme syövät aina samaa jugurttia ja viikko sitten hoksasin että hyllyssä hinta on pienempi kuin kassalla. Huomautin asiasta silloin ja lupasivat korjata asian. Tänään huomasin ettei ole korjattu.

Mietinkin sitä kun joskus oli hintatakuu, eli jos hinta ei täsmännyt niin sai ilmaiseksi. Menen kohta hakemaan lavallisen ilmaista jugurttia :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme