Lue keskustelun säännöt.
Kuinka miehet suhtautuvat teihin isohauiksiset naiset?
01.09.2006 |
Onko teillä jotka bodaatte paljon salilla ollut ongelmia siinä että tavismiehellä on usien pienempi haba kuin teillä hyvin paljon treenaneilla naisillilla?
Onko ongelma jo smies häviää esim. kädenväännössä naiselle?
Pelkäävätkö miehet juuri sitä tilannetta vahvan naisen kohdatessaan????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän vika löydy luonteesta, jos ei miehiä löydy.