Lue keskustelun säännöt.
BB:ssä on vain 3 MIESTÄ?
29.08.2012 |
mikähän idea tässäkin on?
Saada naiset riitelemään keskenään?
Kommentit (2)
Joten mitä sinne muuta tarvii kuin tyrkkyjänaisia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ajattelevat että mies panee kuitenkin mutta nainen saattaa ujostella! eli monta naista niin joku uskaltaa...