mielenkiinnosta
ohikulkijana huomaan, miten ihmiset reagoivat ruokailua koskeviin asioihin.
totuushan on se, ettei itseään liikunan avulla pidä laihana tai saa laihtumaan JOS ja KUN nykyisin syödään aivan päättömästi. Ruoka-annokset ovat kooltaan liian suuria, pitkin päivää pitää olla jotain suussa jauhamista jne
Oikeasti aikuinen ihminen tulee vuorokaudessa toimeen hyvin pienellä ruokamäärällä. Itse syön vain yhden pääruoan päivässä sekä kevyet välipalat x2/vrk. En ole nälkäkurki, en ole lihava, enkä todellakaan ole mikään terveysterroristi.
Kohdallani 1700kcal raja tulee järkevilläkin valinnoilla hyvin nopeasti vastaan. En yhtään ihmettele sitä, että 60% miehistä ja 44% naisista ovat suomessa ylipainoisia.
Lihavuuteen tulisi puuttua yhtä järein keinoin kuin liialliseen laihuuteen. Miksi tässä maassa saa syödä itsensä sairaaksi ja tämän jälkeen kuormitetaan ylipainosta aiheutuvilla sairauksilla terveydenhuoltojärjestelmää??
Kommentit (3)
ei pitäisi olla rakettitiedettä. Ruokavalistusta on 70-luvulta lähtien annettu niin paljon, ettei siltä ole voinut välttyä olemalla kuin koomassa
ei pitäisi olla rakettitiedettä. Ruokavalistusta on 70-luvulta lähtien annettu niin paljon, ettei siltä ole voinut välttyä olemalla kuin koomassa
Jos oli, niin sinäpä olet keksinyt sitten parannuskeinon myös alkoholismiin, huumeongelmaan, tupakointiin, sukupuolitautien leviämiseen, ei-toivottuihin raskauksiin ja kaikennäköiseen rikollisuuteen. Valistus: Teet vaan niinkuin sanotaan ja niinkuin neuvotaan, niin ongelmia ei ole.
Onhan näistäkin asioista valistettu ihmisiä ties kuinka kauan.
Ei se vaan tunnu niin helppoa olevan, kun ihmiset eivät valistamisesta huolimatta valistu.
Käytit ilmaisua, miten saa syödä itsensä sairaaksi.
Pitäisikö jokaiselle ihmiselle laatia henkilökohtainen kalorikortti, jolla saisi ostaa kaupasta vain sen verran ruokaa ja juomaa että ne käytetyt kalorit kuluttaisi? Kuka tätä valvoisi?
Kuka valvoisi sitäkin, ettei joku ahmatti kasvattaisi itse vaikka sikoja, teurastaisi niitä itse ja ahmisi niitä? :D