En tunne saavani tältä suhteelta sitä, mitä haluan
Olen seurustellut nyt puoli vuotta ihanan miehen kanssa, jota rakastan ja kunnioitan mielettömästi. Jostain syystä minua kuitenkin ahdistaa tämä suhde, enkä ole oikein itsekään vielä saanut kiinni, että mistä syystä. Tapaamme noin kerran viikossa ja yleensä tämä ahdistus tulee näiden tapaamisten jälkeen. En haluaisi lähteä hänen luotaan yhden yhteisen yön jälkeen vaan haluaisin viettää hänen kanssaan enemmän aikaa. Haluaisin kokea enemmän, että me olemme me, eikä minä ja hän. Haluaisin tuntea enemmän eläväni parisuhteessa enkä tapailevani, kuten nyt lähinnä tuntuu.
Olen ottanut tämän asian parikin kertaa puheeksi miehen kanssa. Jostain syystä asiat ei tunnu etenevän meidän suhteessa luonnollisesti vaan kaikki etenemistoiveet pitää vääntää rautalangasta. Vaikka mies kertoo minulle jatkuvasti, kuinka paljon rakastaa minua, siltikään en uskalla heittäytyä tähän täysillä mukaan vaan olen koko ajan varpaillani ja yritän miellyttää miestä, etten vain ahdistaisi häntä liioilla toivomuksilla.
Anteeksi sekava tuotos. Neuvoja viisaammilta?
Kommentit (4)
Mun mielestä tuo on ihan järkevää tapailla silloin tällöin ja nauttia toisesta.. OK, joskus olis kiva jäädä yöksi ja nauttia taas aamulla.
N40
Näemme miehen kanssa n. kerran viikossa, soittelemme/viestittelemme kyllä lähes päivittäin. Mies on muka aina niin kiireinen ja silloin kun hänellä olisi aikaa, saattaa minulla jo olla suunniteltuna menoa.
Jotain tästä suhteesta tuntuu puuttuvan, olemme 3kk tunteneet eikä juttu etene. Taidan pistää jäihin :(.
miehen haluttomuudesta sitoutumiseen.
Olisikohan nyt aika istua yhdessä alas ja selvittää, että mitä te haluatte suhteeltanne ja ovatko kannat yhteneväiset.
Voisit vaikka pyytää miestä etukäteen miettimään asiaa.
Miksi mies ryntäisi arjen kaurapuuroon kun voi nauttia suuren osan viikkoa sinkkuelämästään ja silti saada kerran viikossa "vakipanon".
Tai jospa miehellä on useampi kaltaisesi ystävä?
Varsinkin jos mies on jo pitkään nauttinut itsenäisestä/itsekkäästä sinkkuelämästä, ei hänelle ehkä ole helppoa luopua vapauksistaan kun voi kätevästi "syödä rusinat pullasta", tai useammastakin...
M52