Miksi on todennäköisempää saada samaa sukupuolta oleva lapsi?
Jos siis edellisetkin on olleet tiettyä sukupuolta. Mihin tämä perustuu? :O
Kommentit (14)
on sama mies,niin todennäköisyys lisääntyy.
"suosii" ja "hylkii" jompiakumpia siittiöitä ja sitä kautta suhde olisi jotain muuta kuin se noin 50-50.
"suosii" ja "hylkii" jompiakumpia siittiöitä ja sitä kautta suhde olisi jotain muuta kuin se noin 50-50.
mites sitte mulla olisi jatko,kun on tyttö,poika,tyttö ja poika?
pariskunnan joilla on pelkkiä poikia,ja kävivät tästä ihan tutkimuksissa että miksi näin,ja selvisi että miehellä oli suurin osa siittiöistä poikapuolisia.
on sama mies,niin todennäköisyys lisääntyy.
se käynnistää miehen palleissa jonkun hallitsemattoman poikasiittiöiden lisääntymisprosessin? Siis todennäköisyys saada poika lisääntyy?
Käyt kalassa ja saat saaliiksi ahvenen. Jos menet myöhemmin uudelleen samaan paikkaan kalaan, niin todennäköisemmin saat onkeesi ahvenen kuin vaikka hauen. :D
heität kolme kruunaa peräkkäin. Onko mielestäsi tällöin todennäköisempää että neljännelläkin kerralla tulee kruuna?
Niinpä.
Käyt kalassa ja saat saaliiksi ahvenen. Jos menet myöhemmin uudelleen samaan paikkaan kalaan, niin todennäköisemmin saat onkeesi ahvenen kuin vaikka hauen. :D
että av-mammoilla olisi tippaakaan huumorintajua tai leikkimielisyyttä.
Mutta itse kun asiasta mainitsit, huomaat varmaan, että nämä asiat eivät ole lainkaan verrannollisia.
että tyttösiittiöt elävät pidempään ja poikasiittiöt ovat nopeampia? Eli jos olet yhdynnässä päivittäin, saat todennäköisemmin pojan. Jos muutaman päivän välein, tytön mahdollisuus kasvaa..
Luin joskus Tiede-lehdestä.
Minulla on vain tyttöjä. Toista oikein tekemällä tehtiin ja seksiä oli n. kolmen päivän välein. Sattumaa tietenkin mihin rakoon se ovulaatio osui..
mikä on vääräksi todettu jo aikoja sitten. Sitkeästi se vaan elää.
että tyttösiittiöt elävät pidempään ja poikasiittiöt ovat nopeampia? Eli jos olet yhdynnässä päivittäin, saat todennäköisemmin pojan. Jos muutaman päivän välein, tytön mahdollisuus kasvaa..
Luin joskus Tiede-lehdestä.
Minulla on vain tyttöjä. Toista oikein tekemällä tehtiin ja seksiä oli n. kolmen päivän välein. Sattumaa tietenkin mihin rakoon se ovulaatio osui..
että mies alitajuisesti käskee sukupuolirauhasia tekemään tyttö tai poikasiittiöitä.
Jos esimerkiksi tyttövauva on kiva, niin käsky menee että uusi tyttö tilaukseen. Tällä metodilla tulee lisää kivoja tyttöjä.
Jos mies alitajuisesti on tyytymätön sukupuoleen, niin käsky lähtee, että toinen tuotantolinja käyntiin. Sitten pullat uuniin ja poikahan sieltä putkahtaa.
Simppeliä kun tietää.
Ne kun tuppaa olemaan samat jos suhde on liian rutinoitunut.
Viittaan siis tähän tyttö/poikasiittiöiden elinikään.
itsellä poika, tyttö,poika ja taas poika tulossa.
Se on 50/50 joka kerralla.