Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ippe tässä terve,en pääse eroon siitä et isi-Seppo pamautteli mua lapsena persuksille koko ajan

Vierailija
18.08.2012 |

kun sain huonon tuloksen matikasta.Jotenkin leikkaussalissa tulee narsku-isin huudot ja lyönnit mieleen ja tekisi mieli iskeä leikkauspotilaan kurkkuun se veitsi.Aina saan itseni hillittyä,pitäiskö mennä juttelemaan jonkun kanssa näistä traumoista,ikää pian 45v.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin aku ankat naapurin pojalta,kun meillä ei ollut varaa edes tiskikoneeseen,sen vertta vähän saa palkkaa poliisit.No anyway,sitten isi kosti mulle kovaa nää varastelut,luin äidin päiväkirjat,joissa palajastaa panevansa lääkiksen proffan kanssa ja petää poliisi-isiä näin,joka on päiväkirjojen masentunut ja maanis-depressivinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi