Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pakurikääpä, mihin kaikkeen auttaa? Oletteko itse kokeilleet?
27.08.2012 |
Olen kuullut että tutun tuttu mummeli laitettiin sairaalasta kotiin kuolemaan syöpään, mutta mummo alkoikin juoda pakurikääpäteetä, ja on hengissä tänäkin päivänä.
Yksi perhetuttu on kuolemassa syöpään, ja alkoi nyt käyttämään, saapa nähdä auttaako enää kun on sairaalan myrkkyjäkin jo kokeiltu.
Kommentit (2)
Ei kai niistä kauheasti haittaakaan ole, varsinkin jos länsimainen lääketiede ei auta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
https://www.facebook.com/huipputerveys/posts/879544982090555