Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittimestäni

Vierailija
01.07.2012 |

Minulla on aika ohut siitin, kelpaanko kenellekään seksin suhteen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla oli kerran mies jolla oli tosi pieni.

Se tuntu ihan hyvältä jos se oli täydessä seisokissa mutku se häpeili sitä niin paljon ettei se melkein koskaan ollut kovana ja seksi ei ONNISTUNUT :(

Eihän sellaisen kanssa voinut puolta vuotta pidempää yrittää :(

Vierailija
2/12 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli ohut kalu ja hänen kanssaan oli parasta seksiä koskaan. Toisella, pitkäaikaisella kumppanillani oli taas todella iso, seksi ei mitään erityistä.

Uskokaa jo miehet, ei se koko nyt se juttu ole läheskään kaikille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittimen koko on melkoisen pieni tekijä hyvän seksin suhteen.

Vierailija
4/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaaminen on monen asian summa, jossa myös luonteella, ammatilla, ulkonäöllä jne. on merkitystä!

Vierailija
5/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nuo muut mutta jos on muuten hieno ihminen, mitä väliä mitä tekee elääkseen?

Vierailija
6/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen varakkuus ja asema on paljon merkityksellisempi asia kuin miehille naisten. Ainakin toistaiseksi. Kenties tasa-arvon lisääntyessä tämä ero hiljalleen tasoittuu.

Vierailija
7/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaaminen on monen asian summa, jossa myös luonteella, ammatilla, ulkonäöllä jne. on merkitystä!

Siis itse en voi arvottaa ihmistä mitenkään ammatin suhteen.

Peniksen koko ei ole se juttu - paitsi jos on peukalon kokoinen pippeli. Tosin ei sekään este olisi, jos mies olisi muuten sopiva.

Vierailija
8/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisiakin on erilaisia! Itse en tahtoisi miestä jolla on erityisen ohut tai lyhyt.

Vierailija
9/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaako pillunsa takia miehille tai kullinsa takia naisille on minusta käsittänyt parisuhteen väärin ja elää kullinsa/pillunsa ympärillä. Ei kelpaisi minulle.

Vierailija
10/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoidaanpa vielä vähän lisää.

Ihmisen seksuaalisin elin on hänen aivonsa. Jos olet ihminen, jonka kanssa on mukava olla, joka kykenee empatiaan, ja lukemaan naista, näkemään mistä tämä seksissä nauttii niin penis on itseasiassa pienehkössä sivuroolissa koko touhussa. Itse asiassa joskus jää kokonaan touhusta ulkopuolelle.

Kun osaa tuottaa toiselle hyvän olon, puhua, keskustella, aistia, empatisoida ja lisäksi osaat käyttää sormiasi ja kieltäsi niin nainen voi olla hyvin hyvin tyytyväinen.

-normipenismies-

Vierailija
11/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koko ei ole se juttu - paitsi jos on peukalon kokoinen pippeli. Tosin ei sekään este olisi, jos mies olisi muuten sopiva.

Oletko ollut miehen kanssa, jolla on peukalon kokoinen pippeli? Minä olen. Ja voin tod sanoa, että se on este tyydyttävälle seksille ainakin minun kohdallani. Pieni penis on eri asia kuin aivan lilliputti.

Jos siitin on lyhyehkö tai ohuehko, se ei haittaa, koska asennoilla ja liikkeillä voi vaikuttaa kiihottavuuteen tosi paljon. Jos on kunnon esileikit, sormia ja kieltä, ei siinä kauan tarvitse itse yhdyntää olla, kun nainen jo saa. Tunteilla on myös paljon tekemistä onnistuneen seksin kanssa. Jos nainen tuntee olevansa haluttu ja rakastettu, hän haluaa juuri ko. miehen siittimineen päivineen.

Vierailija
12/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut miehen kanssa, jolla on peukalon kokoinen pippeli? Minä olen. Ja voin tod sanoa, että se on este tyydyttävälle seksille ainakin minun kohdallani. Pieni penis on eri asia kuin aivan lilliputti.

Jos siitin on lyhyehkö tai ohuehko, se ei haittaa, koska asennoilla ja liikkeillä voi vaikuttaa kiihottavuuteen tosi paljon. Jos on kunnon esileikit, sormia ja kieltä, ei siinä kauan tarvitse itse yhdyntää olla, kun nainen jo saa. Tunteilla on myös paljon tekemistä onnistuneen seksin kanssa. Jos nainen tuntee olevansa haluttu ja rakastettu, hän haluaa juuri ko. miehen siittimineen päivineen.

Itse olen samaa mieltä. En ole sitten teini-iän mittaillut miesten peniksiä, mutta karkeasti arvioituna sellainen 13 senttiä riittää itselle vallan hyvin. Kaikenlaisia olen nähnyt, liian suuri voi olla myös. Peukalokalunkin olen kokenut, ei se oikein toimi.

Kyllä se miehen tärkein ominaisuus seksin osalta on muualla, ei peniskoossa. Ei seksi ole itselle suoritusta, eikä senttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä