Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten todistaa työttömyys lippua ostettaessa kun en vielä ole saanut yhtäkään ansiosidonnaistakaan?

Vierailija
01.07.2012 |

Käykö tuo kortti jonka työkkärin virkailija mulle täytti liittyen seur tapaamisaikaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAi aioitko viedä maksutositteen?

Vierailija
2/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisellä kortilla - ainakin ennen se oli sininen. Ei siihen muita lappusia tarvita. Ja työtön on työtön ekasta työttömyyspäivästä alkaen, ei se riipu siitä, milloin saa työttömyyskorvaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se työkkärin asiakaskortti. Riippuu vähän paikasta, mitä vaativat, mutta eihän työttömyydestä yleensä ole muita "todisteita" kuin työkkärin kortti tai päivärahan maksuilmoitus. Työkkäristä taitaa tulla myös postitse joku lappu, jossa todetaan että "päivärahan maksamiselle ei ole estettä".

Vierailija
4/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisellä kortilla - ainakin ennen se oli sininen. Ei siihen muita lappusia tarvita. Ja työtön on työtön ekasta työttömyyspäivästä alkaen, ei se riipu siitä, milloin saa työttömyyskorvaukset.

Vierailija
5/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisellä kortilla - ainakin ennen se oli sininen. Ei siihen muita lappusia tarvita. Ja työtön on työtön ekasta työttömyyspäivästä alkaen, ei se riipu siitä, milloin saa työttömyyskorvaukset.

Kohta kuitenkin joku valopää tulee huutelemaan, että mene töihin, niin ei tartte todistella työttömyyttä. Työttömyys ei ole pysyvä olotila, osa työttömistä työllistyy ja osa työllisistä joutuu työttömiksi, tätä tapahtuu ihan koko ajan.

Vierailija
6/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin noin 20 hakemusta ajanjaksolla 4.6-20.6, pääsin 4 haastatteluun (joihin kuulema jokaiseen hakemuksia oli tullut 40-100) ja niistä 4 paikasta tulin valituksi 2:n.

Huomenna ilm asianosaisille kumman paikan otan ja kirjoitamme työsopimuksen joka on vakituinen ja alkaa elokuun puolivälissä :))



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes käydä kuin ihan ensimmäisellä kerralla. Muuten työnhaun uusinta hoituu sähköisesti tai puhelimella. Eli ihan itse saa sitä korttia täytellä.. Kelpaa silti todistukseksi.

Vierailija
8/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitä nimenomaan voi täytellä oman mielensä mukaan. Työkkäristä saa ihan todistuksen työnhakijanaolosta, joka kyllä kelpaa, samoin kuin viimeisin maksutosite (koska näissä on edes näkyvissä päiväys, jolloin ainakin ollut työttömänä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautumiskortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi