Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta näin laihat mallit

Vierailija
01.07.2012 |

http://www.shopbop.com/tank-lace-detail-no-21/vp/v=1/845524441930063.ht…



Pitäisi jättää käyttämättä.

Takaisin saisi tulla kuvauksiin kun painaa vähän enemmän.



Yhtälailla kaikki sairaanloisen ylipainoiset on vaaraksi terveydelle ja pitäisi ottaa pois.



Mallimaailmaan pitäisi saada ajatus että naiset on upeita ja saa toki olla hoikkia mutta ei sairaalloisuutta suuntaan tai toiseen.

On pitkiä upeita malleja, siinä missä on lyhyitä upeita malleja mutta en voi käsittää näitä sairaalloisen laihoja ja lihavia. Heidät pitäisi käännyttää pois ja sanoa että suunta kohti terveyttä niin voi tulla.



Tämäkin malli on kaunis mutta valitettavasti kärsii niin kamalaa ruokailuvammaa, siinä missä joku mässääjä nainen ettei tätä voi käsittää.



Muutaman bulimia/anorektikkoohjelman seuranneena tekee pahaa että tälläistä ihannoitaisiin. Heitähän kuolee, ihan vaan sillä että pelkää syödä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän