Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rv 40+5 ja nyt alkoi aamuyöllä kipeät supistukset..
01.07.2012 |
Joko mä viiiimeinkin pääsisin synnyttämään? Nyt noita lievästi kipeitä supistuksia tulee n. puolen tunnin välein ja kestävät n.puoli minuuttia. Onko tää nyt normaali alku? Miten muilla alkanut? Edellinen kun jouduttiin käynnistämään ulos jo rv35 lääkkeillä, niin tää normaalisti alkava synnytys on mulle ihan uutta! Saiskohan tätä jotenkin vauhditettua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai sitten ei.
Tiedät, kun synnytys lähestyy, tai sitten et.
Mulla molemmat synnytykset edenneet syöksyllä viidestä kymmeneen senttiin, ja sitä ennen oli semmoisia lieviä, joskin säännöllisiä, nipistelyjä.