Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos pojalla( 8v )on vaan yksi kaveri koulussa?

Vierailija
17.08.2012 |

Tällä pojan kaverilla on useampi kaveri koulussa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan, jos poikaa ei itse haittaa.

Vierailija
2/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poikasi yksin. Miksi poikasi ei leiki toisen kaverin kaveriporukassa isolla joukolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joutui olla leikkipuistossa yksin,kun 2 kaveria luokalta leikkivät kahdestaan

Vierailija
4/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja voi leikittämällä ja ryhmäjaoilla auttaa tilannetta. Poikasi voisi myös joskus kutsua uuden kaverin teille kylään.

Vierailija
5/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin lapsella oli vain yksi kaveri koulussa ja jos tämä oli sairaana, joutui tyttö olemaan aina yksin. Kolmannen luokan loputtua tämä ainoa kaveri muutti toiselle paikkakunnalle ja sen jälkeen tyttö on ollut aina yksinäinen koulussa :(



Tiedän tämän, koska tyttö käy meillä mielellään "kahvilla", kun ei niitä kavereita tosiaan ole. Tyttö on ihan mukava ja reipas, mutta ilmeisesti kaverijaot on jo suoritettu. Joskus pääsee mukaan leikkeihin, mutta yleensä joutuu olemaan välitunnit yksin :( Toivottavasti ensi vuonna tilanne muuttuu, kun aloittaa yläasteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi