Haittaako jos pojalla( 8v )on vaan yksi kaveri koulussa?
Tällä pojan kaverilla on useampi kaveri koulussa
Kommentit (5)
on poikasi yksin. Miksi poikasi ei leiki toisen kaverin kaveriporukassa isolla joukolla?
Eilen joutui olla leikkipuistossa yksin,kun 2 kaveria luokalta leikkivät kahdestaan
Opettaja voi leikittämällä ja ryhmäjaoilla auttaa tilannetta. Poikasi voisi myös joskus kutsua uuden kaverin teille kylään.
Meidän naapurin lapsella oli vain yksi kaveri koulussa ja jos tämä oli sairaana, joutui tyttö olemaan aina yksin. Kolmannen luokan loputtua tämä ainoa kaveri muutti toiselle paikkakunnalle ja sen jälkeen tyttö on ollut aina yksinäinen koulussa :(
Tiedän tämän, koska tyttö käy meillä mielellään "kahvilla", kun ei niitä kavereita tosiaan ole. Tyttö on ihan mukava ja reipas, mutta ilmeisesti kaverijaot on jo suoritettu. Joskus pääsee mukaan leikkeihin, mutta yleensä joutuu olemaan välitunnit yksin :( Toivottavasti ensi vuonna tilanne muuttuu, kun aloittaa yläasteen!
ei varmaan, jos poikaa ei itse haittaa.