Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö kaikki seinäjokiset olekaan yhtä kauniita kuin KPE-Anne?

Vierailija
27.08.2012 |

Kävin Seinäjoella ja yllätyin todella, kuinka tavallisennäköistä, jopa tavallista rumempaa porukkaa siellä asuu. Kuvittelin, että siellä kaikki ovat KPE-Annen näköisiä kauniita ja hoikkia naisia, mutta harhaluuloksi osoittautui tämä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän