Lue keskustelun säännöt.
Eivätkö kaikki seinäjokiset olekaan yhtä kauniita kuin KPE-Anne?
27.08.2012 |
Kävin Seinäjoella ja yllätyin todella, kuinka tavallisennäköistä, jopa tavallista rumempaa porukkaa siellä asuu. Kuvittelin, että siellä kaikki ovat KPE-Annen näköisiä kauniita ja hoikkia naisia, mutta harhaluuloksi osoittautui tämä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla