Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Misä vaiheessa vauvamaha alkoi näkyä sinulla?

Vierailija
04.09.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pömppömaha jota on luultu vauvamahaksi. Varmaan noin 10-15 vuotta ennen raskaaksi tuloa alkoivat jatkuvat kyselyt siitä, että olenko raskaana. Sitten kun tulin raskaaksi, ei kukaan sanonut mitään.

Paha sanoa oliko se 4-5kk raskauden jälkeen näkyvä maha raskausmaha vai ihan oma maha :D

Ehkä jotain 5-6 kuukauden odotuksen jälkeen näytti jo ihan selkeästi vauvamahalta.

Vierailija
2/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi lasta eikä yksikään raskaus näkynyt ulospäin yhtään 7 kk:n odotuksen jälkeen. Pientä pömpötystä alkoi olla 34. viikon paikkeilla. Koko ajan mahtui aina ihan normaalimitoituksella olevat vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauvaturvotusmaha tuntui jo vk8 kun viikonlopun jälkeen saanut nappia kiinni työhousuista.

Vierailija
4/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyi ihan alussa.

Vierailija
5/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani tässä suhteessa harvinainen. Kaikissa kolmessa raskaudessa turvotus ja eteenpäin kallistunut kohtu ovat yhdessä tuoneet vatsan esiin jo ensimmäisen kolmanneksen aikana. 1. raskaudessa rv 10, 2. raskaudessa rv8 ja 3 raskaudessa rv7. Noilta viikoilta lähtien käytin äitiyshousuja. Sitä ennen vatsa kiristi jo niin että tavallisista housuista jäi vatsaan punainen rinkula päivän aikana. Vatsa oli iso ihan loppuun asti. Sellaiseen normaalin vauvavatsaan vielä 50% lisää, niin päästiin suunnilleen samoille käyrille.

Vierailija
6/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa vatsa aina pömpöttäämään jo kuukautisista. Nyt raskausviikko 7 eikä tekis mieli laittaa enään normi housuja jalkaan kun kiristää. Olen ihan hoikka ihminen ja harmittaa, että niin pian jo möllyää -mitään kaunista söpön pyöreää ja sileää mahaa mulle ei tuu kuin vasta viimeisellä kolmanneksella tai jotain, sitä ennen sellainen iso hieman löllyvä. Ja näin jo ekassa raskaudessa, nyt kolmas. Kohtu erittäin edessä ja vatsalihakset sivuilla ja pintarasvan peitossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä