Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MANSIKAT!
17.08.2012 |
Iiik. Nyt meni talvi huonosti. Olen unohtanut säilöä ja pakastaa mansikat! Onko niitä enää mistään saatavilla. Voi v***u, taas saa anoppi vettä myllyynsä.
Kommentit (3)
kun tulee se viehättävä kysymys "Jokos sitä olet mansikat laittanut?"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pakastemansikoita ja laita omiin rasioihin ja pakkaseen. Ei ole anopillakaan sitten nokan koputtamista jos tonkii pakastintanne.
Alue: Aihe vapaa
Kerää mustikoita, vadelmia ja puolukoita pakkaseen. Paljon terveellisempiäkin.