Lue keskustelun säännöt.
Kummilapsitoiminta!
26.08.2012 |
11-vuotias pojuni haluaisi kovasti, että perheemme ottaisi jostakin kehitysmaasta kummilapsen.
Nyt selailin erilaisten toimijoiden nettisivuja ja aika vaikeaa päättää, minkä kautta ottaisimme.
Onko kokemuksia kellään?
Toivoisimme kummilasta, jonka elämää voisimme seurata ihan oikeasti ja tietty, että pieni kuukausittainen lahjoituksemme menisi oikeasti perille.
Kiitos, jos jaksat jakaa kokemuksesi!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla