Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapsitoiminta!

Vierailija
26.08.2012 |

11-vuotias pojuni haluaisi kovasti, että perheemme ottaisi jostakin kehitysmaasta kummilapsen.

Nyt selailin erilaisten toimijoiden nettisivuja ja aika vaikeaa päättää, minkä kautta ottaisimme.

Onko kokemuksia kellään?

Toivoisimme kummilasta, jonka elämää voisimme seurata ihan oikeasti ja tietty, että pieni kuukausittainen lahjoituksemme menisi oikeasti perille.

Kiitos, jos jaksat jakaa kokemuksesi!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän