Lue keskustelun säännöt.
No nytkö se sit alkaa?
16.08.2012 |
12-v poika sai soiton jolatin tytöltä ja lähti heti vauhdikkaasti "ulos" tyttöä tapaamaan. Voihan siellä toki olla muitakin. Ja eilen toinen tyttö lähetteli tekstareita koko illan:-)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla