Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Viikko VLCD-diettiä takana.
01.04.2012 |
Mennyt ihan kivasti, 3 pv:nä oli päänsärkyä. Kalorit pysyy alle 600. Liikuntana kävelylenkit.
Kauhea leipomisbuumi, leivon joka pv perheelle jotain :D
Näillä mennään nyt sitten ainakin 2kk.
Miten muilla laihduttajilla menee? Tsemppiä!
Kommentit (2)
pois aika rajustikin.
Mutta tsemiä sulle!
ap
ei ole päänsärkyä, syön vähähiilarista ja ole dieetillä, se on elämäntapa.
Paino on tippunut 10kg ja pysynyt siinä.
Koskaan ei tarvii laihduttaa eikä kärsiä kun muuttaa elämäntapojaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole päänsärkyä, syön vähähiilarista ja ole dieetillä, se on elämäntapa.
Paino on tippunut 10kg ja pysynyt siinä.
Koskaan ei tarvii laihduttaa eikä kärsiä kun muuttaa elämäntapojaan.