Lue keskustelun säännöt.
Joulukuussa vai maaliskuussa Kanariansaarille?
Kommentit (2)
Meille juuri sopivaa. Ja kivempaa se on päästä aurinkoon pimeimmän kaamoksen keskellä, maaliskuussa on jo valoisaa ja kaamos hellittänyt ja kevät ja kesä tulossa, ei sitä silloin niin sinne etelään vielä kaipaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa mennä. Itse olin 4 vuotta sitten puerto ricossa ja koko viikon oli yli 30 lämmintä.