Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä synnytyssairaalassa käytetään kaalinlehtiä helpottamaan rintojen turvotusta?

Vierailija
14.04.2012 |

Imetystukilista sivuilla on maininta, että sairaaloissa käytetään paljon kaalinlehtiä helpottamaan ensipäivien turvotusta. Minulle ei tällaista palvelua koskaan tarjottu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylässä ja Tampereella.

Vierailija
2/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on Suomen imetysmyönteisimpiä sairaaloita. Enpä usko, että juurikaan muissakaan sairaaloissa. Eiköhän se ole keino, jota voi kotioloissa käyttää sairaalasta tulon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satakunnan keskussairaalassa ainakin

Vierailija
4/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kerran, mutta väkevät kaalimehut kirvelivät vauvan kaluamia nännejä niin maan prrrkleesti että heitin ne lehdet saman tien pois.

Vierailija
5/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammalassa oli jääkaappi täynnä kaalia 2004

Vierailija
6/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystukilista sivuilla on maininta, että sairaaloissa käytetään paljon kaalinlehtiä helpottamaan ensipäivien turvotusta. Minulle ei tällaista palvelua koskaan tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli synnyttäneiden osastolla jääkaappi kaalia pullollaan ja kätilöt sitä neuvoivat käyttämään.

Vierailija
8/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystukilista sivuilla on maininta, että sairaaloissa käytetään paljon kaalinlehtiä helpottamaan ensipäivien turvotusta. Minulle ei tällaista palvelua koskaan tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on Suomen imetysmyönteisimpiä sairaaloita. Enpä usko, että juurikaan muissakaan sairaaloissa. Eiköhän se ole keino, jota voi kotioloissa käyttää sairaalasta tulon jälkeen.

sairaalassa kun ketjua lukee.

Vierailija
10/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli synnyttäneiden osastolla jääkaappi kaalia pullollaan ja kätilöt sitä neuvoivat käyttämään.


mullekkin mainittiin niistä,mutten mä mitään kaalia nähnyt tai saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LKS:ssä, mutta minullekaan tätä ei tarjottu.

Vierailija
12/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostutte käyttämään uskomushoitoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse käytän mielummin luonnonmukaista, toimivaa keinoa eli kaalia, kuin lääkeainetta (kun kerran imetän vastasyntynyttä).

Vierailija
14/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarkoitus on vain viilentää, mutta ei palelluttaa.



Ihan sama olisi väittää että kylmäsidehoito olisi uskomushoito.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lääkeaineesta kyse? Kyllähän jääkaapista otettu nuijittu kaalinlehti väkisinkin viilentää -> laskee turvotusta ja lievittää kipua. Jos siitä kasvisolunesteestä jotain mahdollisesti helpottavaa ainetta vielä erittyy, niin sitä parempi.

Vierailija
16/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmägeeliä vai?

Vierailija
17/17 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaalinlehdistä tuli kuumiin ja pakottaviin rintoihin. Se oli ihan sama mikä niissä auttoi, uskomus tai plasebo, mutta kun niitä käytti olo helpottui hetkessä. Halpa ja turvallinen apu.