Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vappubrunssiruokia pinoon, tässä jotain omiani
14.04.2012 |
- ruisnappien päälle jokiraputahnaa
- leipäjuusto, sirtuunapesto + kylmäsavulohi ja rucolaa
- tuoretta tankoparsaa parmaan käärittynä
- munkkeja
- inkiväärimansioita ja kermavaahtoa
- samppanjaa juomaksi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tomaatti-mozzarella tai jokin hedelmäinen, missä on viinirypälettä, kiiviä, omenaa ym.
Mut kyllä mulle toi sun brunssisi maistuisi ilman salaattiakin! ;) Jokiraputahnaa, mansikoita ja kermavaahtoa! "kuolaa näppäimistölle"