Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
levi´s curve id:t kokemuksia?
04.04.2012 |
Meilläpäin ei näyttäisi olevan Leviksiä myynnissä kaupoissa, joten joudun tilaamaan netistä. Pähkäilen kuitenkin kahden demi curven ja bold curven välillä, joten haluaisin kuulla kokemuksianne ko. farkuista ja valitsemastanne mallista, sekä vartalotyypistänne.
Erityisesti kiinnostaa Esprit-farkkuja käyttävien kokemukset, minulle kun Espritin farkut eivät kerta kaikkiaan sovi, etten sitten tilaa sitä vaihtoehtoa ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa