Lue keskustelun säännöt.
Onko Hakaniemessä hyvin parkkipaikkoja vai kannattaako
Kommentit (3)
kylla tuli tilaa. ja nauhuri luullakseni pussukassa pyori. luultavasti oli joku taikapussukka kyseessa, kun kysyin, ei myontanyt nauhoittavansa omia puheitaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tarkoitin, etta parasta aina nauhoittaa minun kanssa. niinhan minakin teen.
Mikä on hyvin? Itse en ikinä ole jäänyt ilman parkkipaikkaa Hakiksessa. Joskus (lähinnä lunsaslumiseen aikaan) on joutunut vähän aikaa etsimään.
Nykyään virastotalon parkki on maksullinen, joten siinä on ollut tilaa.