Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä helvetin katkiksesta te puhutte?
07.10.2011 |
Oikeesti, sekö oli pahinta, kun laittaa panovideon vaimostaan koko kansan töllisteltäväksi, että se meisseli ei oolutkaan supermega vaan ihan normi?
Kommentit (3)
täällä kun ei ole muita kuin yh-ta ja kännissä on annettu piparia sille ensimmäiselle kehujalle niin ei ole kokemusta muista ja vertaus perustuu bang-bros:sin ja ron jeremyn tuotantoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ymmärrän järkytyksesi.